Zapraszamy
na strony czasopism wydawnictwa:

Nowoczesna UprawaPrzedsiębiorca RolnyRolniczy Przegląd TechnicznyHoduj z głową bydłoHoduj z głową świnie


Sonda
Czy Twoje gospodarstwo poniosło straty z powodu suszy?
 
Tak, powyżej 70 proc.
Tak, poniżej 70 proc.
Nie


Warto wiedzieć

Ciech Sarzyna zmienia opakowania

2016-04-22

Firma Ciech Sarzyna po reorganizacji dotychczasowych kanałów dystrybucji i sprzedaży wprowadza nową jakość komunikacji na opakowaniach w segmencie agro. Wdrażane zmiany polegają na poprawie czytelności etykiety oraz ułatwieniu szybkiego rozpoznania przeznaczenia danego środka i sposobu jego stosowania.
– Nowe etykiety i opakowania produktów agro to element szerszej strategii marketingowej Ciech Sarzyna – powiedział Mariusz Grelewicz, prezes zarządu. – Jako największy Polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze na rynku standardy w zakresie komunikacji z użytkownikami naszych produktów. Priorytetem jest czytelność i wygoda.
Nowe opakowania środków ochrony roślin wyróżnia szata graficzna i zdjęcia upraw, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie ich przeznaczenia. Z kolei w celu ułatwienia identyfikacji konkretnego produktu wprowadzono barwne nakrętki, zgodnie z kodem kolorystycznym na etykiecie danego środka. Dopracowane zostały także zabezpieczenia produktu przed podrabianiem. Jako pierwsza zmianę opakowań i etykiet przeszła linia produktów Chwastox.

przeglądaj wszystkie
 
© 2013 copyright APRA, wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności | Regulamin | Regulamin prenumerat